...och lite trädgård förstås!


söndag 7 oktober 2007

5 000 besökare!


Wow! 5 000 besökare på min blogg sedan starten i maj... Så kul!

Tack alla Ni som besöker mig och speciellt tack till Er som lämnar så goa kommentarer! De uppskattas enormt mycket ska ni veta....

Många kramar till er alla!

Bilden tog jag igår i min trädgård, jag trodde inte den skulle hinna med att blomma innan frosten kom...

PS. Ni har väl inte missat att jag har en liten fråga uppe i högra hörnet...? Svara gärna om ni vill, skulle vara kul att veta vilken ålder mina besökare har.. :)

24 kommentarer:

Marie sa...

Grattis till dina 5000 besökare. Ljuvlig ros du visar.

Ha en bra vecka.
Kram Marie

Lusthuset sa...

Grattis och lycka till i fortsättningen. Vilken vacker ros. Ha det bra . Kram

Solsjö - Under en vind sa...

Grattis till dina besökare och vilken fin blomma!! Har nhu klickat för min ålder också minsann...Fortsatt skön kväll! Kram!

Lily of the valley sa...

Ett STORT GRATTIS till dina 5000 besökare.
Ha en fortsatt trevlig kväll
kram Lily

Anonym sa...

Va skoj! Grattis! Vilken fin ros! :)

Anonym sa...

Grattis till dina 5000!! Jag kikar in hos dig mest varje dag, men är rätt dålig på att lämna kommentarer. Skärpning ruffa;)

Vilken underbar ros!
Ha en skön vecka! kram

Anonym sa...

Grattis till dig! Rosen på bilden är verkligen härlig, liksom höstbilderna i föregående post. Ha en fin vecka!

Kram, Karin

Birgittas minnen sa...

Grattis och vilka vackra höstbilder från din trädgård, blommorna var fortfarande så fina. Kram och ha en bra vecka.

Skatan sa...

Grattis hälsar skatan ;-)

Anonym sa...

Grattis till dina 5000 besökare!
Jag har klickat i min ålder också. :)

Randi sa...

GRATULERAR! Och rosen är helt underbar!

n o r d i n g å r d e n sa...

Grattis till många besökare, visst är det kul med bloggen!! Vacker ros! O ja, jag har fyllt i min ålder ... ;) Mari.

Anonym sa...

Grattis!

Hem & Harmoni Marie sa...

Tack! Ni är för underbara!

Kul att ni klickar i er ålder också, man blir ju lite nyfiken på vem som kikar in här!

Ha en underbar vecka! Kram Marie

Anonym sa...

Grattiiiiisss!!!

Anna sa...

Vilka ljuvliga höstbilder du visar från din trädgård! Och rosen är ju helt underbar!

Ålder? 39...

Kram
:)Anna

Anna sa...

Aha man skulle klicka i ålderskategori på bloggen! Det missade jag:)

:)Anna

Anonym sa...

GRATTIS till 5000 besökare. Jag lovar Dig att alla varit nöjda! Så fint här är!

Husbilsresan sa...

Grattis till 5000!Vacker ros...och jag har svarat på frågan=)
Ha det gott!Kram!

Skatan sa...

Hej! Tusen tack...ja, det var jättekul att se. Jag fick lite energi av det. Jag som tänkte lägga ned och gå under jord en smula : ) Nåväl, om livet bjuder på lite oväntade överraskningar är det bara att tacka och ta emot.

Ha en fin kväll. Kram.

Hem och Lycka sa...

Stort grattis, vacker blomma! kram

♥ Pia... sa...

Grattis...kul...har klickat ja me....PIA

Nina sa...

hittade du tidningen ? visst fick man lite längtan efter att få pyssla lite granna ?
ha en skön helg ! kram

Cornelias Corner sa...

Grattis! Kram och ha en trevlig helg!