...och lite trädgård förstås!


tisdag 16 oktober 2007

Detaljbild från sovrummet

Tack för alla snälla och goa kommentarer! Det värmer verkligen!

Idag visar jag en liten detaljbild på byrån i vårt sovrum...
Odlingsklockan på glasfot inhandlas idag i en mysig affär i Kungälv. De hade nypremiär då de har flyttat till helt nya lokaler. Jättemycket fint har de. Så om ni har vägarna förbi Kungälv så passa på att besöka Yesterday Interiör & Blommor.

Skålen i fattigmanssilver har jag fått för ett par år sedan av min sambo's mormor. Visst är den söt? Har inte haft den framme tidigare men nu tycker jag den passar jättebra.
I skålen ligger små söta hjärtegryn som har tillverkats av Jordgubbar med mjölk.

Glasljusstakarna från Orrefors fick jag i studentpresent för en del år sedan... tiden går fort! :)

Ha det gott allihopa i höstrusket! Kram kram...

13 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Så tjusiga saker du har, glaskupan på fot är superfin.
kram Lily

Marie sa...

Vilken underbart stämningsfull bild.

Kram Marie

Jordgubbar med mjölk sa...

Åh så fint du gjort! Hjärtegrynen passade verkligen bra där!

Solsjö - Under en vind sa...

Så fint bild!! Gillar dessa hjärtegryn!! Har ett vitt här hemma hos mig! Jag skickar dig så klart en inbjudan! Kram!

Anonym sa...

Härlig bild! Och så fin den gamla skålen är. Kram!

Elzie sa...

Härlig bild. Och synd att man bor så långt från Kungälv...
Kram Elzie

Anonym sa...

Vad fint.... och så söta hjärtan - fint med silver, grått och vitt =) Bra tips på arrangemang =) Ha det gott =)

Husbilsresan sa...

Jättefina saker allihop...får väl åka till Kungälv nån gång när jag besöker dottern i Göteborg.
Kram!

junhe sa...

fint stilleben =)

Cornelias Corner sa...

Härlig komposition och sååå fina hjärtan! Kram!

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Åh vilken underbar bild...jag skickar din kanin under morgondagen. kram

www.nestorforlag.se sa...

Som tack för all rolig läsning och stor inspiration erbjuder country-dreams.se alla bloggare 10 % rabatt på en vara under en dag, den 20/10. Rabatten kan inte kombineras med andra erbjudanden och gäller ej beställningsvaror.
Vid din beställning anger du under "meddelande till säljaren" ditt bloggnamn samt vilken vara du vill ha till rabatterat pris.
Välkommen in.

Mvh Jessica/country dreams

www.country-dreams.se

Ljuva ro sa...

Tack för titten hos mig! Väldans fina saker du visar!