...och lite trädgård förstås!


måndag 29 oktober 2007

Höstmysigt med tända ljus

Hej på er!

Så var det måndag igen... veckorna går fort nu! Hoppas ni alla haft en skön helg!
Själv känner jag att krafterna är på väg tillbaka, härligt.

För ett par veckor sedan var jag på Rusta. Då inhandlas bland annat fyra små söta ljuslyktor, en av dem ser ni här.

Någon dag senare i veckan ska jag nog ta och åka till IKEA. Det ska bli skoj. Var ett tag sedan jag var där. Kanske att man hittar lite julklappar.


Ni som inte har röstat i min lilla enkät, gör det nu.
Endast ett par dagar kvar.... :)

16 kommentarer:

Randi sa...

Jag gillar din ljuslykta. Ger säkert vackert ljus eftersom glaset ser ut att inte vara klart.

Anonym sa...

Mysigt nu när det blir mörkare tidigt på kvällen. Finns inget bättre än att tända massa ljus och krypa upp i soffan med sambon!

Anonym sa...

Vacker ljuslykta - tror inte att man kan få förmånga.. =) IKEA skall jag till när jag målat och tapesterat om i "arbetsrummet", hoppas bli klar i veckan och då blir det IKEA på söndag kanske? Tillsammans med alla andra i Göteborg gissar jag... Ha en bra vecka! 8`)

Hem & Harmoni Marie sa...

Randi: Ljuslyktorna ger jättefint sken.. den är någon slags spets på utsidan glaset.

Inredningsgalen: Välkommen till min blogg, kul! Och jag håller med... mys är bäst när man är två!

Lotta: Om jag inte kommer iväg i veckan kankse vi ses på IKEA på söndag... :) Brukar du också åka till Bäckebol?

Stina sa...

Jättesöt lykta.:-)

Maria sa...

Vilka fina lyktor :-)

Solsjö - Under en vind sa...

Vilken fin lykta!!! KRAM!

♥ Pia... sa...

Så söta ljuslyktor..ha det så gott..PIA

faster atta sa...

Lyktan lyser så fint, underbart sken! Tänk att det kan bli så mysigt och hemtrevligt bara men tänder ett litet ljus! Härligt...

kram

Hem & Harmoni Marie sa...

Hemma på Landet: Tack Stina!

Inredningstokig själ: Tack, kul att du lämnade avtryck hos mig... :)

Under en vind: Tack, och kram på dig också.

Pia: Tack :)

Faster Atta: Tack och välkommen till min blogg... :)

Handplockat sa...

Vad glad jag blir så klart du får länka till mej

=)

ha det bäst

Cornelias Corner sa...

Jag har röstat för länge sedan! Härligt med ljuslyktor, de kan man inte få för många av så här års! Ha det bra - kram!

MODERN COUNTRY sa...

Så koselig det var her inne. Lys, kreativitet og lyse fine dekorasjoner :) Vakkert

Stina sa...

Haha...Jo, vi hittade inte lappen. Hm...
Men jag kollade på Pricerunner nu...

Det är butiken bergalidens.se, som säljer just den maskinen billigare än alla andra.
Det är en PFAFF Hobby 1122.
Kramis

juliana.persson sa...

Vilken mysig blogg. Alltid kul med bloggar som inspirerar.

Maria sa...

Mysigt med små ljuslyktor. Jag var till IKEA i förrgår, då inhandlade jag också ljuslyktor...