...och lite trädgård förstås!


fredag 26 oktober 2007

Nu är jag tillbaka igen...

Inte samma fart som innan men det kommer väl så småningom. Tyvärr misslyckades operationen men inte kapitalt då jag ändå finns här :)
Jag ska inte tråka ut er med detaljer kring min sjukdom så jag säger bara: Jag tar en dag i taget och får hoppas på det bästa.

Hoppas ni alla har haft en skön vecka. Själv spenderar jag den mesta tiden i soffan/sängen och tar det coolt. Är sjukskriven nästa vecka också så jag kommer hinna med bloggen lite mer i alla fall...

För ett tag sedan beställde jag en kanin hos Vita pelargoner och zink. Den hade kommit lagom till jag var tillbaka hemma igen.
Får nog se kanintjejen som en skyddsängel... hon ska hjälpa mig komma igenom allt jobbigt.
Här kommer en liten bild på henne.. hon har inte fått något namn än. Vad tycker ni hon ska heta?





Visst är hon söt?
Ha det gott allihopa och ta hand er och era kära! Kram....

11 kommentarer:

Elzie sa...

Visst är hon söt!!! Och något namn kan jag inte ge dig. har inte lyckats komma på något till min kanin som suttit här hemma nu i några månader!
Hoppas du får en någorlunda bra helg. Själv går jag och väntar på operation och får väl hoppas att den lyckas i alla fall.
Kram på dig, Elzie

Husbilsresan sa...

Oj...det låter inte så bra det där...men hoppas att du ändå kan komma igen och gå vidare...."man ska inte tappa sugen....världen är redan full av tappade sugar" =)
Kaninen var verkligen jättesöt...kanske kan hon heta Engla eller Tindra....nja inte vet jag.Hoppas du får något bra förslag som du gillar,
Ta det nu lugnt och vila så mycket du kan.
Krya på dej-kramar

Randi sa...

Så bedårande ... och klädd i vit spetsklänning. Hoppas hon föräras med ett lika vackert namn.

Hoppas du snart känner dig kryare - krama kanin-prinsessan, så känns det kanske liiiiite bättre.

Krya på dig!
Kram

Marie sa...

Ta hand om dig!
Kram Marie

ps. Kaninen är underbar!

♥ Pia... sa...

hej sicken söt kanin:)..lät inte så gott det där med operationen..men hoppas det ordnar sej ändå...fina bilder du visar förövrigt..ha en trevlig helg..PIA

Anonym sa...

Vad söt hon är! Krya på dig!!

Anonym sa...

Välkommen tillbaka även om det inte blev som det var tänkt. Det lät inte alls kul med en misslyckad operation. Du ska ändå veta att vi tänker på dig. Kaninen var verkligen bedårande söt! Ta hand om dig!
Kram Karin

Anonym sa...

Det var kanske meningen att kaninen skulle komma till dig när du som bäst behövde den? Så söt den är - tänker lite på Beatrice Potters kaniner men minns inte vad alla kaniner heter.... Ta hand om dig och vila och hoppas det ordnar sig för dig, ha en god helg 8`)

Cornelias Corner sa...

Vila nu riktigt ordentligt och sköt om dig! Jag har också en sådan kanin! Visst är de underbara?! KRAMAR!

Ett hus i vitt sa...

Jättefin den där vita kaninen!Hoppas att du mår bättre snart. Kram, Anette

Åsas Kammare sa...

Vad bra att du är tillbaka och med gott humör, trots misslyckad operation.
Jag hoppas du kryar på dig ändå!
Den vita kaninen är så fin, men jag kom inte på något bra namn.

kram Åsa