...och lite trädgård förstås!


måndag 31 december 2007

Gott slut 2007

Tänk vad en efterlysning på internet kan göra....Igår frågade jag efter vintern och idag.... ja, jag låter dagens trädgårdsbilder tala för sig själva!

Jag vill också passa på att tacka er alla! Vilken härlig ny värld som öppnade sig för mig under våren. Inte kunde jag ana att det fanns så många fina underbara bloggar där ute som ger mig så mycket inspiration och annat. TACK!
Vi ses igen 2008!

Hoppas ni alla får en härlig nyårsafton!

Gott slut på 2007!








13 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske det man ska göra.. en efterlysning av vinter.. härliga frostbilder tänk om det kunde bli lite kallare.. var lite frost iofs i morse men nu är det borta.. Vill önska dig ett riktigt Gott Nytt År.. o massa kramar /Monica

NICOLINAS BONING sa...

Vilka härliga...men kalla...brrr...bilder du har tagit idag!
Här har nästan all snö försvunnit,och det började med regn på julafton och plusgrader på det så nu är det mörkt ute igen,men vad gör det?
Vi går mot ljusare tider igen:-)
GOTT NYTT ÅR på dig!
Kramar/Birgitta

Charlotta sa...

Kikar förbi för att önska dig ett gott nytt år! Kram kram!

Anonym sa...

Fantastiska bilder!
Ett riktigt gott nytt år till er!
kram/ruffa

sabina sa...

Visst är det fint med vitt i trädgården! Kanske snön stannar lite längre den är gången. Va kul att vi fick samma julklapp! Den håller länge... ;)

junhe sa...

härligt frostiga bilder =) ha en bra tisdag/ kram junhe

En inredoholic sa...

ÅÅå så vackert! Önskar dig ett gott nytt år!

Solsjö - Under en vind sa...

DEtsamma till dig!!!! Underbara bilder!!! Kram!

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Va kul att du tittade in hos mig och vilka härliga vinterbilder.
Jag kommer att besöka dej fler gånger.
God fortsättning
Kram Liselotte

Nina sa...

men vilka underbara frostnupna bilder du visar - önskar dig ett förträffligt 2008 ! Tack för din goa kommentar hos mig !!!

Poppins sa...

Så vackert med frosten. Önskar dig en god fortsättning på 2008 och många trevliga bloggstunder!
kramar

Hem & Harmoni Marie sa...

Monica/Moa: Tack! Nu är det nollgradigt här så kanske det kommer mer snö...

Nicolinas boning: Javisst, "snart" är det vår!

Charlotta: Tack detsamma! Kram

Ruffa: Tack, och god fortsättning!

Grinden på glänt: Ja, det var en bra julklapp! :) Blir som att få en ny varje månad.

Junhe: Tack detsamma! Kram

En inredoholic: Tack och god fortsättning till dig också!

Den vita drömmen: Kul och välkommen tillbaka!

Stygga lilla loppan: Tack själv, och välkommen tillbaka!

Poppins: Tack, vi ses mer i bloggen :)



Kram till er alla!

"M" sa...

Vilken ögonfröjd...fint