...och lite trädgård förstås!


lördag 1 mars 2008

Nu kliar det...

...i trädgårdsfingrarna.... Är det så för er också?

Inhandlade en mysig trådgårdsbok på rean idag... så nu ska jag strax krypa upp i soffan och drömma mig bort. Köpte också lite blomfrön... luktärtor har jag varje år. De doftar så underbart!
Ska bli kul att se om det blir blommor av alla frön.


Pärlhyacinter i köket, det är också vårkänsla det...


Veckan som gått har det varit fullt upp. Har bl a varit på föreläsning av Mia Törnblom. Har ni sett henne på tv eller läst hennes böcker? För mig var hon en ny bekantskap och jag blev positivt överraskad. Snacka om energi alltså... :)

I torsdags var jag också ute och roade mig. Var och såg Orup + Lena Ph i Göteborg. Det var också bra, även om jag inte är något direkt fan av någon av dem. Men showen innehöll en hel del bra musik och mycket humor.

Och ikväll blir det att titta på sista deltävlingen av Melodifestivalen. Hoppas det blir lite bättre låtar ikväll....

Ha en trevlig lördagkväll!

1 kommentar:

Solsjö - Under en vind sa...

Har aldrig hört Mia, men vet vem hon är från tv och böcker. Kul med en show!

Ha en skön lördagskväll, kram!