...och lite trädgård förstås!


måndag 30 juni 2008

Dreamhome

Så kul jag hade när jag läste era kommentarer från förra inlägget. En del gick helt klart på min lilla luring. :)




Som jag har skrivit om tidigare så finns det är jättemysig butik i Kungälv. Butiken heter Dreamhome och ägs av två supertrevliga systrar, Kristin och Anna.
De har nyligen bytt lokal och har nu en större butiksyta i två våningar.
Deras butik är fylld av vackra saker och det är svårt att inte shoppa något när man är där.
Egna tavlor gör de också, jag har en i vårt sovrum.
Självklart har de även en blogg, där ser ni mycket bilder både från butiken och deras hem. Gör gärna ett besök genom att klicka här.

Här ovan ser ni två av mina inköp nyligen. I brickan ligger min vinst från Nygammalt.
I korgen har jag satt citronmeliss och oregano. En gammal flaska (loppisfynd) fick också plats.

Ikväll är det både Sommartorpet och Sommar med Ernst, samma tid men olika kanaler. Vilket väljer ni?

Kram till er alla och tack för era snälla uppskattande kommentarer! De värmer...

6 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Ja! Jag ska också titta på Ernst ikväll. Vilka fina saker du köpt - måste vara en fin butik den där. Själv har jag varit och köpt färg idag... ska måla lite möbler.

n o r d i n g å r d e n sa...

Så läckert! Och vilken snygg korg, en sådan ska jag defintivt leta efter!! Ernst såklart. NU!!! Mari.

Anna dreamhome sa...

Hej på dej igen,
Måste erkänna att jag blev helt generad när jag läste ditt inlägg.. Du är verkligen rar du!! var tvungen att läsa 2ggr...
Tack så jätte mycket
kram Anna

Lilla Blanka sa...

Kollade på Ernst, samtidigt som jag stod på löparbandet på gymmet *hihi*...han är ju så mysig..och vad fint det blev med uteplatsen där.

Vilka fina saker du visar..jättesnyggt!

Kram
Mia

Living by Milla sa...

Vad roligt med en för mig ny blogg, där ska jag kika in! Både korgen och brickan var härliga!

Jag tittade på Sommar med Ernst..gillar honom och jag blev inte besviken!

kram Camilla

junhe sa...

men vilken söt trådkorg, skulle passa hos mig med...kanske kan "liva" upp min citronmeliss och timjan som slokar lite...

ha en bra vecka =)

Kram junhe