...och lite trädgård förstås!


fredag 11 juli 2008

Pallförvandling tre gånger om....

Minns ni att jag skrev för ett tag sen att jag ropat in tre pallar på auktion? Ni vet det inlägget när jag lurade er att jag gjort om ett bord på ett speciellt sätt...?

Nåväl, nu är i alla fall pallarna klara! Två behåller jag själv och en ska mina föräldrar ha in sin sommarstuga.

Pall nr 1 (den som ska till sommarstugan):


Pall nr 2



Pall nr 3




Nu har min semester börjat! Underbart!
I motsats till många andra så kommer nog mina inlägg lite oftare under semestern. Då känner jag att jag har mer tid både för pyssel och blogg.
Hoppas ni alla har det skönt! Önskar er en riktigt trevlig helg!

6 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Oj, bra jobbat! Jag gillar pall nr 2 mest, den är charmig!
Ha en skön helg!

Desirée sa...

Simsalabim - vad fina de blev! Hoppas du får en underbar semester! Själv försöker jag ta det lite lungt mellan varven här. Kram!

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej Marie!

Vilka fina pallar! Och vilka förvandlingar de genomgått! Pall nr 2 skulle jag gärna ha...

Hoppas att du får en jättefin semester! passa på att vila och njut!

Kram Hanna
P.s Tack för din kommentar! Bra skrivet om det där med underhållet av två bloggar... Har faktiskt inte tänkt i de banorna... men du kan nog ha så rätt så...

Graadskan sa...

Tänk vilken skillnad lite färg och tyg kan göra! Bra jobbat!
Kram Camilla

Anonym sa...

Tänk vad lite färg och nytt tyg kan göra.. värsta förvandlingen.. *ler* skulle gärna fått stå hemma hos mig också.. ha en skön helg.. Monica

Beas sa...

Vilka härliga fynd och jag känner lite som du också, att jag har mer inspiration och skaparglädje nu än när det blir höst och vinter. :-)