...och lite trädgård förstås!


söndag 28 december 2008

Fin ljuskälla

Denna fina lykta fick jag av min syster. Den har redan blivit en favorit här hemma... passar in så fint och tänds med ljus varje dag.



De små tomtelyktorna är också en julklapp, dessa fick jag av min mor.



Jag älskar ju lyktor och det har verkligen hörsammats av mina nära... räknade ut att jag fick fem nya ljuskällor på julafton... :)
S tycker redan att vi har alldeles för många. Men kan man ha för många undrar jag?? Tror inte det...

12 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Jag älskar också ljuslyktor och den var ju hur mysig och fin som helst. Förstår att den snabbt blev en favorit:)
kram Lallis

♥ Fyra årstider sa...

Jätte fin förstår att du blev gald.
Kram Lotta

Ullis/Leva på landet sa...

Tror inte heller att man kan få för många ljuslyktor. Så fina de var som du ftt.

Ha det bra!
Kram Ullis

StrandviksVillan sa...

Den var verkligen jättesnygg!!

Jag fick två "ljusbollar", en stor lykta och två små ljushållare :)

Ha en skön kväll! A-C

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Nej, man kan nog inte få för många!
Jättefin i aala fall, kan tänka mig att den blev favoriten. Vilka härliga klappar du fått!
Trevlig kväll och hoppas att Ert nya år blir fint också!
kram, vännen!
nina

Sara sa...

Tack för din gulliga kommentar his mig:) Åh den ljuslyktan var alldeles underbar!

Mjuka sa...

Håller med att man inte kan ha för många lyktor.
God fortsättning på dig
kram Malin

Penseldraget sa...

hej
vilken mysig blogg du har, de är så kul att surfa runt och hitta så mycke inspritation...jag återkommer gärna =) kika in hos mig jag målar möbler m.m
ett gott nytt år önskar jag dig
kram pia

Nettan sa...

Hejsan! ..man kan aldrig ha för många ljuslyktor!! Superfina dina nya..gillade särskilt den från syrran! Underbar! Korgen du fått av maken var oxå himlans mysig!
Såg att du bakat Leilas kakor..gjorde jag med..men jag tyckte sådär..lite starka..hmm kanske kräsen!;-)
Kram Nettan

Anonym sa...

hej! jättefina saker du fick av S i förra inlägget.. korgen is to die for!! åååh vad jag gillade den, och boken är ju superfin!

denna ljuslyktan du visar här är ju toppen! både enkel men med en liten twist ;) jag fick leilas bakserie på dvd av min sambo och presentkort på kläder.. han tycker jag köper alldeles för mkt inredning *ler*..

stor kram sara

Två systrar sa...

Lyktor och kuddar...kan aldrig bli förmånga:-) Kram C&M

Desirée sa...

Klart man inte kan få för många =)