...och lite trädgård förstås!


torsdag 4 juni 2009

Vilket sommarväder det är...

Sommar...vart tog du vägen?
Imorse var det bara 7 plusgrader när vi steg upp, känns lite väl kallt i Juni, eller? Usch... Hoppas bara vädret skärper till sig till midsommar.

Idag firar jag och min S hela 10 år tillsammans! Kanske inte så mycket firande idag men lite mys till helgen blir det allt. :)
Det ser jag fram emot!


Gräslök i trädgården vid mina föräldrars sommarstuga

Med hopp om finare väder till helgen bjuder jag på en sommarbild i form av lite gräslök som blommar...
Önskar er alla en fin fredag och start på helgen! Kramis!

4 kommentarer:

Lusthuset sa...

Ja usch så kallt det är nu. Jag satte på mig värsta fleectröjan och gick ut och plockade några blommor till bordet och det var 10 grader (..i växthuset!!!)..ute är det 9. Hoppas verkligen att värmen det kommer tillbaka för några dagar sedan var det nästan 30 och man svettades i skuggan. Vilken fin och frestande tårta det hade inte suttit fel och den danska tidningen är bara sä underbar...köpte också den igår. Suck. Ha en skön kväll och fira ordentligt i helgen ...det behöver man. Kram!

Lotta 8`) sa...

Gratulerar till 10-årsjubileumet :) Lite god mat och trevlig samvaro är ju inte alls dumt att fira dagen med. När maken och jag firade 20 år, åt vi gott på resturang och det var så mysigt :) I kväll var det riktigt kyligt därute - hutter,hutter men jag fick vattna ändå på det nya, jag vet att det skall komma regn men en del växter behöver lite extra när det är torrt. Ha nu en trevlig helg 8`)

millandante sa...

Ja, otroligt hur det kan slå om så fort... men jag hörde att värmen skulle komma nästa vecka igen!
Vilken smarrig tårta! Ser ut som maräng emellan!? En liknande får det nog bli till nästa fredags skolavslutning!
Hoppas ni får ett fint 10-årsjubileum!
Kram och tack för din omtanke!!

Lallis - liv och leverne sa...

Ja det är mer aprilväder än sommarväder känns det som. Och grattis på 10-årsjubileumet. Härligt!
kram Lallis