...och lite trädgård förstås!


söndag 26 juli 2009

Några av mina favoritord är stämplade...

Japp, så var vi hemma igen efter ett par dagar i sköna Värmland! Gårdagen spenderas bland annat i Karlstad några timmar. Så många bra butiker jag fyndade i... oj oj oj.
Får visa er senare några av mina fynd.

Häromdagen när det regnade så pysslade jag ihop några små lerskyltar. Roligt pyssel måste jag säga.
Tipset fick jag via pysselfröken nummer 1: Tusen idéer och en fröken (har ni inte besökt hennes blogg så gör det... där hittas massor av inspiration).

Skyltarna var väldigt svårflörtade vad gäller fotografering... krävdes många kort innan det blev några som är ok.




Näpp, nu får jag pyssla vidare.... Vi hörs en annan dag!

Kram till er!

8 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Dom är verkligen jättefina! Önskar dig en trevlig vecka! kram Therese

Hem och Lycka sa...

Å vad fina, underbara!

kram Mia

junhe sa...

gillar dina mysiga skyltar...och vilka ord sedan!!! ha en bra måndag/ kram junhe

Annas Lycka sa...

Hej Marie. Jätte fina små skyltar. Jar funderat på att göra samma sak men du vet hur det är. Tiden bara går...Kanske pyssla i dag, det regnar....Kram Anna

Desirée sa...

Ser framemot att få se dina fynd =)

Hanna sa...

Jätte fina!
Kram
Hanna

Lilla huset på prärien sa...

Vilka fina små skyltar du har gjort! Jag läste det inlägget hos Tusen idéer... och tänkte att jag också skulle testa. Där ser du hur snabb jag är... det har fortfarande inte blivit gjort. Och jag betvivlar att det blir *ler*.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Så söta så!! Har med stämlat i lera! Vet inte om det var du el nån annan som tipsde mig om stämplarna på Cles olsson...men kul var det i alla fall!!!

kram millan