...och lite trädgård förstås!


torsdag 12 november 2009

Tips om tävling hos Russinet

Visst finns det många fina webbutiker.... jag stöttar gärna dessa butiker dels för deras fina utbud men också för att de drivs av engagerade och serviceinriktade goa tjejer (ja, jag generaliserar lite nu)...

Från söta Mia på Hem och Lycka fick jag tips om en tävling hos Russinet. Själv har jag inte handlat där förut men nu är det dags. Klicka här så får du mer info om tävlingen.
Kika gärna också in i webbutiken Russinet



Ha det bäst!
Och en liten speciell hälsning idag till en arbetskamrats fru som jag fick höra följer min blogg....superkul!

4 kommentarer:

Stina sa...

Gullig butik det där. Kram Stina

jagochmitthem sa...

Jag får erkänna... det är som är frun :-)

Tack för hälsningen!

Kram Annette

jagochmitthem sa...

stavat fel också... det är jag som är frun skulle det vara.

Annette igen

Desirée sa...

Tittar in och önskar dig en super-duper helg =)