...och lite trädgård förstås!


tisdag 5 januari 2010

Betongfat...ljus och hjärta

Japp, så har man arbetat två dagar... och nu går jag på lite ledighet igen, fram till måndag. Det är skönt med en mjukstart.
Under dessa lediga dagar ska jag försöka rensa och röja lite här hemma. Först ut är mitt pysselrum (jag har lyxen att ha ett helt rum för pyssel). Tre bokhyllor ska gås igenom, och förhoppningsvis så blir det minst ett par kassar med böcker som ska skänkas bort.




Ha en trevlig trettondagsafton mina vänner!

7 kommentarer:

Sköna o Gröna Ting sa...

Åååå.., Marie!!!
Ett helt rum för bara pyssel.., lyllos dig:)
En annan får brottas med matresterna på köksbordet så fort limpistolen skall fram!!!
Vilket härligt hjärta.., betong må vara hårt och grått men jisses så vackert:)

Ha en riktigt skön Trettondags afton
Kramar till dig Marie...
Marianne

millandante sa...

Jisses så sugen jag blev på betong nu..!! Nja.. inte att äta då..:)
Så fint fat!!
Och krokus... ljuvliga tider vi närmar oss nu!
Ja här hemma röjs och rensas det också! så skönt nu när man ändå är i farten och plockar ner pyntet. Vår gran åkte ut igår, inte ett barr kvar. Förrutom på golvet då..:)
KRAM

Stina sa...

Det där var väldigt fint det, säger jag bara.:-) kram Stina

Unknown sa...

Härligt med ett helt rum för sig själv, att kunna ha pyssel o sånt!! Härlig bild du visar! Ha det gott. Kram Lenita

Inspiration i vitt sa...

Vilken dröm att pyssla i ett helt rum, kanske man inte behöver plocka bort allt då som man drar fram. Vilken skön känsla det är att röja och rensa, man blir fri lixom.
Kramar i massor/Ingela.

Em sa...

Å vilket fint fat! Skulle oxå behöva göra en rejäl rensning... men ne.. nån annnan dag! =)

Johanna sa...

jätte jätte fint fat !! mvh johanna