...och lite trädgård förstås!


onsdag 16 juni 2010

Snart fredag...

J
ag längtar till fredag... Då ska jag gå lite tidigare från jobbet och göra en shoppingutflykt söderöver.
Målet är Ullared och alla dess butiker. Vet ni förresten att Panduro har en outlet i Ullared? Den tänkte jag allt hinna besöka.
Hoppas kunna göra lite fina pysselfynd inför kommande semester (14 arbetsdagar kvar - nedräkningen har börjat).... 

Min tallrikshylla är min nya favorit här hemma...

Med önskan till er alla om en fortsatt fin vecka! Och stor mys-kram och tack för alla snälla hälsningar...

7 kommentarer:

Lysande ögonblick! sa...

Åh jag har också semester om 14 dagar. som jag längtar. Förstår att tallrikshyllan är en favorit. Superfin.

Husbilsresan sa...

Vad roligt! Jag brukar besöka Ullared, när jag hälsar på min dotter i Göteborg.Men jag visste inte att Panduro har en outlet där! Den ska jag besöka nästa gång jag åker dit.
Ha det sååå trevligt på fredag!
Kram/Gunn

Karin - Mina Rum sa...

Jag börja känna mig som en utomjording eftersom jag aldrig varit i Ullared. Någon gång blir det kanske av.
Ha en det riktigt bra. Kram!

A home far away sa...

Åh härligt med planering inför kommande semester!

Kram Gunilla i Singapore

::fina:: sa...

Kul med Ullaredsbesök! Det var rätt länge sen jag var där nu. Panduro är aldrig fel - var i Växjö på en tvådagarskurs i vintras å blev helt salig när jag fann en jättestor Panduro-butik där.
Kram, Josefine

Malin - I min trädgård sa...

Oj vad jag blev glad för dina ord hos mig, Marie! Du anar inte :-). Du ska veta att jag är ju egentligen likadan, kommenterar lite mindre nu när man är ute mycket på sommaren. Fast jag lusläser din blogg, det ska du veta, även om jag slarvar lite med hälsningarna... ;-).

Härligt med nedräkning!

Ha en underbar helg! Kul med lite utflykt sådär. Har aldrig varit i Ullared, men blir himla sugen när man ser allt roligt som folk verkar hitta där. Men det är så lååångt!

Kram M

Anonym sa...

Så härligt det låter! Det var längesedan jag var där. Hade ingen aning om Panduros outlet. Tack för tipset :D

Ha en härlig fredag med mycket fynd
och lite trängsel

Kram Lily