...och lite trädgård förstås!


måndag 26 juli 2010

Hallon ~ Raspberries

J
ag fortsätter på bärtemat... Nu har det varit hallonplockning på schemat! Jag älskar verkligen friheten att kunna gå och plocka bär...
Vill också passa på att tacka för alla era goa hälsningar, ni gör det verkligen kul att blogga.
Egenplockade hallon, pappersformarna är en vinst från Stina-Hemma på landet, muffinsformen i silikon kommer från Bagaren & Kocken. Det går alldeles utmärkt att sätta vanliga runda muffinsformar i hjärtformen, de formats till hjärtan ändå.

Idag har jag anmält mig till flera kurser till hösten. Det kommer alldeles säkert göra hösten lättare och då har jag något att se fram emot.
Kurserna är:
- Giftwrapping/presentinslagning
- Höströj i din trädgård
- Juldekorationer
- Snittblommor - skapa ditt eget unika arrangemang
- Trädgårdsdesign
De flesta kurserna är bara engångstillfällen förutom snittblommor som är tre gånger och trädgårdsdesign är åtta gånger...
Så nu är en del av hösten planerad. Alla kurser går i Kungälv, är du intresserad så säg till mig så skickar jag länkarna så ni också kan anmäla er :)

4 kommentarer:

Lotta 8`) sa...

Egen skörd av bär är absolut det bästa :) Jag har inga hallon men jag väntar på mina Björnbär :)

Kul med kurser! Jag vill också hitta på något i hösten men kan inte bestämma mig för vad - kanske silversmide :)

Ha en fortsatt skön sommar :)

fuat gencal sa...

Çok lezzetli görünüyor. Ellerinize sağlık.

Saygılar.

Cool Chic Style Fashion sa...

Un blog delizioso ! ciao

mammaxtre sa...

Då har du en uppbokad höst förstår jag:-)

Bär är gott. Så jobbigt med alla färstingar bara.