...och lite trädgård förstås!


lördag 24 juli 2010

Stinas butik

P
å landet utanför Kungälv, en kort avstickare från Marstrandsvägen ligger Stinas butik. Slingrande grusvägar förbi kohagar och bondgårdar, och så är man framme. Butiken är bl a återförsäljare till Ellis Corner och man finner mycket av deras sortiment här.
Väl värt ett besök!
Jag har tur som bara har 8 minuter med bil hit... hi hi.

Butiken är inte stor och där var en del folk så tyvärr tog jag inga bilder inifrån.
Tror ni jag köpte nåt när jag var där? .... Jo, inte kan man låta bli.
Vad jag köpte visar jag nästa gång.

4 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Vad gulligt skrivet av dig, roligt att du har så nära!

kram

fuat gencal sa...

Çok güzel resimler. Paylaşım için teşekkürler.

Saygılar.

mammaxtre sa...

Vad härligt för dig att ha så butiken. Ser mysigt ut.

Stina Wallgrens Vävbod sa...

Tack Marie! Ursäkta att jag inte kände igen dej först. Tycker du om mina rosor, Ispahan blommar så tacksamt.
Kram