...och lite trädgård förstås!


torsdag 5 augusti 2010

Boktips! Sommarfester

S
om ni säkert vet vid det här laget så har jag en förkärlek till böcker om mat och bak. Så idag tänkte jag dela med mig av en bok jag gillar. Den heter Sommarfester ur Allt om Mat.
Boken är fylld av mat och godsaker för olika tillfällen under sommaren, t ex midsommar, kräftkalas och stora släktträffar.
Jag köpte boken via Allt om Mat men jag har även sett den i vanliga bokaffärer.
Bilderna kan förstoras genom ett klick, då kan du se mer av recepten.
Tack igen för att ni tittar förbi, önskar jag kunde bjuda er alla på en "riktig" fika!

3 kommentarer:

SKOOGSTROLLET sa...

Hihi, jag vet inte om det var rätt dag, men var det det kunde du sagt hej till mina föräldrar som sålde potatis på marknaden på Magnolia. Vara är ju mina gamla hemtrakter som sagt.

Lysande ögonblick! sa...

Men åh vilken fin bok. Måste jag köpa. :-)

Helenas Hem -Om livet på landet sa...

Sommarfester låter så härligt. Det har man alldeles för sällan tycker jag. Jättefin bok.
KRAM