...och lite trädgård förstås!


lördag 11 september 2010

Höst i krukorna ... Autumn in my pots

N
u har jag fixat lite bland krukorna vid vår entré. Ett par nya zinkhinkar införskaffades och fylldes med höstfägring. Ger ett trevlig intryck för den som kommer och knackar på...

Ena krukan har blålila och silvriga toner och den andra har rosa och vitt. Även en hink med rosa bollkryss hittade hit.

Näpp, nu är det väl dags att baka lite....  imorgon kommer lite gäster! Ikväll blir det pizza och film...

Må gott och ha en riktig mysig lördag!


6 kommentarer:

Linruz sa...

Mysigt med lite höstfägring.
Ha en fin lördagskväll.
kram kram Lina

Therese sa...

Vilken fin blogg du har!

Fint arragemang med blommorna, jag gillar de höstliga färgerna och de lite brända tonerna!

Ewa`s Galleri sa...

Vad fint du gjort med höstblommor
Jag har köpt ljung men längre har jag inte kommit
Ha en fortsatt skön lördag

Stina sa...

Otroligt fint med fina färger. Jag har inte ställt in pelargonerna ännu, men ska väl göra det i veckan.:-) Kramis

Rose Garden Malevik sa...

Hur fint som helst :)
Håkan

mammaxtre sa...

Vad fint du gjirt i krukorna. Så långt har inte jag kommit ännu.

Ha det toppenbra