...och lite trädgård förstås!


fredag 8 oktober 2010

Trevlig helg ~~ Have a nice weekend

S
ka ni hitta på nåt kul i helgen? Själv ska jag roa mig imorgon med shopping, restaurangbesök och Ladies Night i Göteborg.
Tjoho, va kul det ska bli!
Söndag lär nog bli en ganska lugn och skön dag hemma gissar jag


Några bilder från vårt allrum på övervåningen. Till vänster skymtar vårt sovrum.
Tavlan är egentillverkad och växten är min senaste Myrsine (toppenbra grön växt som är lättskött och dekorativ, detta är min tredje.. hi hi)

Mys-helg till er alla! 
Och tack för att ni troget tittar in och lämnar så söta värmande kommentarer!

11 kommentarer:

Vintageregreening sa...

Så fina ord!

mammaxtre sa...

Ha kul och njut av att det är helg!

Linruz sa...

Låter som en trevlig och rolig helg
Kram Lina

Annika kort & gott sa...

Gillar din tavla jättemycket.

Hoppas att ni får en kanonkväll!
kram Annika

Inspiration i vitt sa...

ååå vilken härlig och lustfylld helg du ska vara med om, njut av bara attan. kram på dig/Ingela.

TUSEN VASER sa...

Glad att jag hittade din fina blogg idag. Vilket fint hem ni har!

Sara Mårtensson sa...

Hejsan!
Vilken trevlig dag du har planerat idag! Hoppas du har haft det roligt :-)

Hmm måste nog ta och köpa några plastschabloner. Ser ju att det blir fint resultat men det är ju inte säkert att jag lyckas lika bra som du ;-) På den här tavlan har du väl använt stämplar? Superfin!

Förstår att det är ett känsligt ämne min vän. Kram på dig!

Ullis/Leva på landet sa...

Fin tavla du gjort. Hoppas att du får en bra kväll.
Ha en fortsatt bra helg!
kram Ullis

Nanna sa...

Oh så fint du har det på din byrå! Det var superfint med den tavlan o allt!
Gillade det lilla trädet super mycket! Får nog ta o köpa en jag med :)

Betty sa...

Hoppas du hade det trevligt igår.
Var själv ute igår o det var första gången på läääänge , så du o jag mår nog ungefär likadant idag.

Kram Betty !

Karin - Mina Rum sa...

Grattis Marie! Du vann andra pris i min utlottning. Maila mig din adress så ska jag skicka vinsten så fort jag kan.
Kram!