...och lite trädgård förstås!


fredag 26 november 2010

Lingonhjärta ✻ Lingonberry heart

N
är vi var i skogen förra helgen så plockade vi en del lingonris. Av en del så blev det ett litet lingonhjärta som jag hängde upp på vårt vitrinskåp.
Detta var första gången jag pysslade med lingonris och det var bra mycket lättare och roligare än förväntat.... så blir det tö och snön försvinner så blir det en ny tur till skogen för mer material...

Ha det gott ni goa besökare, om det gick så skulle ni alla få en stor kram av mig för ni är så gulliga!
Trevlig helg!

6 kommentarer:

Lit de Parade sa...

Enkelt o underbart dekorativt :-)

M @ Lit de Parade

Annika Christensen sa...

Enkelt och vackert.
Det gillar jag.
Annika

Nilla Q sa...

Åh, så fint! Hade tänkt att plocka både mossa och lingonris i skogen, men snön kom ju så tidigt, hann inte alls med...

Trevlig advent!

Kram Pernilla

Trivsamma förändringar sa...

Jättefint!
Så fint med det friska gröna från naturen till vit inredning!
Trevlig advent, kram

Malin - I min trädgård sa...

Vad fint det blev! Ja jag tycker också att det var väldigt enkelt och roligt att pyssla med lingonriset... det är ju rätt stadigt, och behövs itne så mycket för attd et ska bli fint.

Ha en underbar helg!

kram M

Hem och Lycka sa...

Ljuvligt fint och vintrigt!

kram Mia