...och lite trädgård förstås!


fredag 25 februari 2011

My space ~ My home

M
in egna lilla vrå.
Häromdagen så gjorde jag om lite på mitt sängbord. Ni vet så som man (vi inredningsnördar) brukar göra...flytta en grej hit, hämta en annan grej dit, byta plats och förändra...
Nytt på sängbordet nu är bl a ramen med texten. Kändes som den var som gjord för att stå där.
Ljuslyktorna kommer från Gekås i Ullared, 3 pack för 39:95 (I love Gekås!!)

Handcreme från Rusta, egenpysslad tändsticksask

Ramen är också från Gekås
Men ni ser väl ett fel med detta hoppas jag?
Färgen på fondväggen... hur kunde jag välja brun?? Jag får väl ursäkta mig med att det var några år sen.... nu ser jag väggen framför mig i vit råspont... visst vore det fint?

7 kommentarer:

Tina sa...

Jag älskar verkligen texter, din har jag inte hört förut. Den var jättemysig. Lade märke till ditt lilla pärlhjärtan, har ett likadant..*ler*
Vit råspont är jag också inne på, antingen i hallen eller sovrummet. En sak jag har funderat på är om plankorna måste ligga inne ett tag först, eller krymper de på plats?
Vet du? Jag vill gärna ha upp dem genast...

Ha en bra dag, Kram Tina

Camilla sa...

Hej Marie,

Va fint du gjort vid din säng, lyktorna är jättesöta och jag tyckte så mycket om texten.

Hoppas allt är bra med dej? Önskar dej en fin helg - kram!!!

Unknown sa...

Så snygga lyktor och tavlan mmm.... vilken text :))
Ha en trevlig helg
Kram Maria

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Va fint och mysigt du har gjort. :)

linnea-maria sa...

Man kan göra vackert av saker som inte kostar så mycket heller :) Ha en underbar helg /Therese

Anna Ekberg sa...

Underbar text!! Jag har haft deni tankarna ett tag, såg den hos en kompis och hon hade den stort på hallväggen. Verkligen en ljuvlig text att läsa och man kan läsa den om och om igen :)

Låter snyggt med råsponten, gillar också det!

Ha en fin helg!
Kramar
Anna

Stina sa...

Du är så gullig du dumman där borta. Stor kram från mig.
Stina