...och lite trädgård förstås!


måndag 14 mars 2011

Lycklig för att...

N
i är världens bästa inspirationskälla. Tack snälla för era goda råd ang vårt vardagsrum. Och lycklig för att min käre S var så snäll och följde med mig till stora varuhuset idag...

Sent igår bestämde jag mig... och det medförde att jag hade svårt att släppa tankarna på mattan. Redan innan väckarklockan ljöd kl 05:40 så låg jag och tänkte på att det bara fanns ett exemplar av mattan i hela Göteborg. Suck!
En lång dag på jobbet med tankar som ... tänk om den tar slut! Men som tur var så fanns den kvar. Yippie!

Så här blev det. Nu har jag gått runt och tagit fotot från andra hållet. Detta för att ni får inte se hörnet än :) Måste ju fresta er med nåt så ni kommer tillbaka... hi hi.
Och psst... bordet ska också förvandlas på nåt sätt, förmodligen en omgång färg på bordsskivan. Alternativt ett nytt bord om jag hittar det rätta.


Tänk att så ytliga saker som en matta kan göra en så glad.
Detta innebär så klart inte att jag bara går runt och tänker på sånt... jag är mer jordnära än så.

Ha det gott mina goa vänner och rådgivare! Kramelikram!

9 kommentarer:

Tina - www.Vintage-Blog.dk sa...

Åhh så fint det blev - kan godt forstå at du måtte have det - og kender det godt - når man først har bestemt sig - så skal det bare være lige nu - tænk hvis det sidste er solgt - når man kommer ned i butikken ;o))
Jeg har i øjeblikket en give-away på min blog - håber du vil være med ;o)
Klem Tina

mammaxtre sa...

Men så fint det blev. Vad hemtrevligt ni har det.

Tina sa...

Jättefint!
Superduper skillnad bara med mattan, gå in o kolla hos Beloved by Linda, hon har definitivt ett sådant bord du har. Hon har fixat till sitt jättefint..hon finns i min lista.

Kram kramis

Lotta 8`) sa...

Ojojoj - så fint du har det! Läser ikapp mig och ser bilderna - skillnad! Mattan är kanonfin och randen tas upp av kudden i soffan - snyggt! Det är kanon med bloggar, finner en massa inspiration :)

Kram :)

Anonym sa...

Vad fint det blev.

Den mattan har jag suktat efter ett tag nu - så himla snygg är den.

Kram

BelovedbyLinda sa...

Tack snälla för din fina kommentar hos mig :)) Vad kul att jag kunde inspirera! Mattan blev sååå snygg ju, har vart och nosat på den med men har beställt en grå så hoppas den passar när den kommer.

Fin blogg du har!

Kram Linda

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Fin matta och jag gillar ditt vita skåp. :))

Anna Ekberg sa...

Så snyggt och fint det blev!! Passade ju kanonbra :)

Härligt när man hittar något som verkligen gör att det blir en helt annan stämning och känsla. :)

Ha en fin dag!
Kram
Anna

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Sååå fint:)

Ha en skön kväll
Kram Susanne