...och lite trädgård förstås!


söndag 5 juni 2011

Tänkvärt budskap ~ Life is what you make of it

M
åste ju visa er mitt nya halsband...

Härom dagen var jag inne i min favorit klädbutik och handlade lite nytt inför semestern. Kunde inte låta bli att även ta med ett nytt halsband, behövs inte så mycket för att man ska känna sig fin :)
Som ni vet så gillar jag ju fina texter, ord med mening. Och då passar ju denna perfekt!
Själva halsbandet är ett läderband i längre modell. Så smycket landar strax under bysten. Passar fint till olika tunikor.

Apropå tunikor... tack Mia för tipset om butik Mandel. Nu har jag köpt ett par tunikor därifrån och jag blev inte besviken. Fina kläder, bra service och snabb leverans.

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad fint halsband.Underbart budskap.Skoj med nya kläder och smycken.....Ha en skön kväll.Kraaam Rita ♥

Fröken Fräken sa...

Ja, och det är sanna ord som man ibland kan behöva påminnas om - så bra att ha dem runt halsen! Lite nya sommarkläder skulle jag inte tacka nej till :-D

Hem och Lycka sa...

Snyggt! Vad kul att du hittade lite hos Mandel, en av mina absoluta favoriter.

kram Mia

mammaxtre sa...

Fin text. Sanna så sann.

Ha det fint