...och lite trädgård förstås!


onsdag 24 augusti 2011

Så här mitt i veckan

V
älkommen onsdag eller kanske man ska säga lill-lördag!

Skönt är det i alla fall att man kan börja ana helg någonstans vid horisonten. Just nu gör jag inget annat än längtar efter mer ledighet, kan det vara för att det är så ruskigt mycket roligare hemma än på jobbet...? Inte så att jag vantrivs på jobbet men det är bara roligare att vara hemma :)



Idag får det nog bli lite äppelskörd och kanske att man slänger ihop en paj... Två träd vars grenar  fullkomligt hänger rakt ner av all äppeltyngd. Stor skörd i år med andra ord...

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Bara så underbara bilder bjuder du på.Ja en äppelpaj är ju aldrig fel....Ha en skön onsdag.Kram Rita ♥

Sara sa...

Haha.. jag håller HELT med dig. Hellre hemma än på jobbet.
Nu har jag turen att få tjänstledigt och ska börja plugga, men det först på måndag så jag är ledig några dagar till :)

Kramkram/Sara

mammaxtre sa...

Vad härligt att ha något att skörda tänker jag som står utan äppelträd :-)

Ha det gott

Living by Milla sa...

Vad roligt att du tittade in hos mig! :-)

Oj, vad lika våra kissar är. Alice är inte renrasig, pappan är Ragdoll och mamman är Birma.

Tusen tack för din röst! Nu är det bara att hålla tummarna!

Kram Camilla