...och lite trädgård förstås!


fredag 16 september 2011

DU & JAG

I
bland har man tur och ibland otur. Denna gång hade jag turen att vinna finfint pris hos Lina Gardelid.
 Det bästa var vi var många vinnare och man fick välja vinst i turordning, jag var nr 2 så jag fick faktiskt det jag helst ville ha.
En s k holktavla där man själv får välja texten.


Vår tavla sitter nu på sovrumsväggen och den är helt lovely. Vill ni se mer av hennes fina alster så klicka er vidare till Bloggen och Butiken.
Jag har redan sett något jag tänker önska mig vid nästa bemärkelsedag (fast det är ett tag kvar..) :)

Ha en underbar helg!
Här skiner solen och snart dags för godisinköp och pizza. Kram!


7 kommentarer:

Marina sa...

Så fin! Hon bor faktiskt bara en liten bit från mig.

Kram o trevlig helg!

LyckligaPraliner sa...

Den var ju jättefin. Vilken bra vinst! Godis och pizza lät ju alla tiders. Ha det riktigt mysigt, tänd ljus och må gott :)

Trevlig helg från mig! :)
Ann-Louise

lyckobo sa...

Grattis till fina vinsten! Jag var lika lycklig i somras då jag vann en likadan, vilken lycka! Den har jag i hallen. Så fin blogg du har, och sååå söta små katter ;)

Ha en skön helg!

Fru Elin sa...

Grattis! Och vilken vinst sen! =) Ha en trevlig helg! Kram Elin

Linda sa...

Vilken härlig blogg du har! Trevlig helg! Kram Linda

Hem och Lycka sa...

Grattis, jättefin! Jag har faktiskt densamma fast jag valde vårt efternamn. Kram

Unknown sa...

Hej jag heter Joanna är är 23 år.
När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.
Så besök gärna min blogg:)
kram