...och lite trädgård förstås!


lördag 17 september 2011

Som loppis fast på nätet

H
ej!
Har ni det bra? Nu är det lördag igen och redan kväll... tiden går för fort... Man vill hinna med så mycket men orken efter en arbetsvecka finns där inte alltid.. så idag har vi tagit det ganska lugnt.
Vi tog en tur in till småstaden och shoppade lite. Jag fick tag i ett par kängor, kommer bli himla fina till höstens klänningar. Kanske jag vågar mig på en bild här på bloggen också.


Ibland kan det vara väldigt skönt att handla på nätet, man kan sitta i lugn och ro och kolla, jämföra priser och känna efter ordentligt.
När man är på loppis IRL, så är det oftast trångt och många rycker i samma saker men ibland är det ju roligt också när man känner att man gör superfyndet.


Häromveckan så gick jag på loppis fast på nätet. Ja, så kändes det i alla fall. Fick tag i några fina fynd (allt begagnat så klart) bl a en silverskål. Den är exakt likadan som en som jag har (gåva från Herr Harmonis mormor). Så nu har vi två skålar.


Till en början får de samsas på byrån i sovrummet dock är det inte omöjligt att de får flytta runt lite... ni vet ju hur man brukar göra... en sak där ett tag, sen en annan sak där och så runt runt....

Ja, just det... om ni undrar så shoppade jag på Ateljé Skogslyckan.

Bästa lördag kvällen till er alla goingar som tittar in!

1 kommentar:

Ord & Känsla sa...

Vilken underbar skål du har köpt! Vad fina de var ihop.
Jag har inte testat att köpa på nätet, men ska nog kolla in på Skogslyckan. Var på två loppisar idag och gjorde en del fynd.

Kram Helena