...och lite trädgård förstås!


lördag 3 september 2011

Tack och kotte

T
ack alla goa som kikar in här! Ni gör mig så glad, varje dag! Igår fick jag en så fin kommentar så jag blev helt tårögd.. tack!
Ville bara säga det...

Sen tänkte jag bara tipsa om en annan grej, ni som ev ska göra pekankolapajen jag skrev om. Värm den inte i mikron! Det gjorde jag idag, knappt 30 sekunder och ett tag trodde vi att hela huset skulle brinna upp. Hela mikron och hela köket stod i rök, brandvarnaren i hallen gick igång och två nyvakna katter tittade upp och tycktes säga.. vad händer??
Allt gick i alla fall bra men någon paj till fikat blev det inte :)


Min stora kotte fick komma fram, skapar lite höstkänsla på ett väldigt enkelt sätt. 
Två betongägg och en ljuskopp på tillsammans med kotten på ett fat, en enkel installation på vardagsrumsbordet.


3 kommentarer:

LyckligaPraliner sa...

Men vad? Blev det så av pajen...kanske nötternas fel då...De kanske blev överhettade eller nåt. Tur det gick bra iaf. Fin fin bild. Jag gillar kottar :) Trevlig helg fina du! /Ann-Louise

millandante sa...

Men oj... :0

Vilken liten sötnos som flyttat in hos er!!! SÅÅ FIN!:) Var tvungen att visa maken bilden:)

KRAM

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Fin display på bordet - rustikt och höstigt :)

Kram från Australien♥