...och lite trädgård förstås!


fredag 9 september 2011

Trevlig helg!

T
änk va fort tiden går, redan fredag igen! Härligt!

Mitt nya stora fina fat som jag är otroligt nöjd med. Fatet beställde jag hos Muggar mm förra veckan och kunde hämta upp det i Göteborg några dagar senare. Väldigt fin service och jag fick glädjen att träffa rara Sofia personligen. Visst är det härligt att möta en människa för första gången och man bara möts av ett stort leende.

Texten kunde man välja och jag tog då ett av mina favvis citat Att se det vackra i det enkla...
Passar ju både som fruktfat, kakfat eller varför inte ljusfat.  Om ni är sugna på ett fat så kan jag tipsa om att det finns två tävlingar där man kan vinna ett fat just nu, här och här. Skynda skynda för den sistnämnda utlottningen avslutas idag. Självklart är jag också med och tävlar, såna här godingar kan man ju inte ha för många av.

7 kommentarer:

Tina sa...

Otroligt fint fat!

Önskar dig en trevlig helg!/Tina

Unknown sa...

Gillar ditt fat. Så fint.
Ha en trevlig helg
Kram Maria

Designe sa...

Underbart fat! Har precis beställt muggar där till en kompis! Trevlig helg! Kram :)

junhe sa...

STILRENT! TACK FÖR TIPSET.
KRAM JUNHE

Två systrar sa...

Oj vad fint, kan man välja helt själv eller finns det ett par olika att välja emellan? Tack för dina fina ord! Det var lite jobbigt att se igår, att se sig gråta på tv är lite pinsamt men jag tror att alla behöver se att vi har tunga dagar också, det vore väl märkligt om det inte var så....stooor kram till dig!!! / C

Ninnis sa...

Vackert fat....jättefint !!!

Kram Ninni

Fru Elin sa...

Jättefint fat! Och kul att man kan beställa sitt eget citat! Måste kika in på tävlingarna tror jag! =) Hoppas allt går bra med kissorna! =)Trevlig helg! Kram Elin