...och lite trädgård förstås!


tisdag 27 september 2011

Veckans bild!

H ej! Kikar bara in lite snabbt för jag är så stolt! :)
Veckans bild på Sverak (Sveriges kattklubbars riksförbund) är en bild på vår lilla Molly!
Fotograf är hennes uppfödare Danielle Åkesson. Fler av hennes underbara bilder kan ni hitta på http://www.callamej.se/
Visst är det en underbar bild!

Passar också på att tacka er för era glada tillrop... känner att inspirationen är på väg tillbaka och nu laddar jag för en trevlig kväll imorgon då jag ska fika med vänner och vi ska lära oss lite scrapbooking.

All kärlek!

13 kommentarer:

Felix sa...

Vilken härlig bild på denna lilla sötnos!

Hösthälsningar
Elisabet

Jenny sa...

Underbar bild, jag älskar katter!! Din är ju hur fin som helst!!!
Ja, inspirationen kommer och går, jag känner att jag är på väg tillbaka nu =)
Ha en härlig fortsättning på veckan, kramJenny

Ewa`s Galleri sa...

Ohh så söt ,förstår att han får vara modell
Ha en bra dag

Lusthuset sa...

Sicken liten sötnos!! Kram!

Annika kort & gott sa...

Vilken fin bild på en riktig sötnos!

Jag hoppas att dufår en riktigt kul kväll med scrapbookingen. Papperspyssel är sååå roligt!
kram Annika

Compact Garden sa...

Vilken fin bild..ja det var en riktig sönos.
Scrappboking vad kul..följde med en vän på mässa för några år sedan och blev helt chockad av allt man kunde köpa och göra..fantastiskt.
Ha en riktigt skön vecka Kram Anne

::fina:: sa...

Åh vilken vacker bild på vackra Molly! Hon är verkligen superfin, gillar hennes teckning mycket!
Härligt att inspirationen är på gång igen! Kram, Josefine

Fru Elin sa...

Men så kul att Sverak publicerade den fina bilden! Hon är ju så söt! Lycka till ikväll, hoppas inspirationen infinner sig! Kram Elin

Hanna sa...

JÄtte fin.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

LyckligaPraliner sa...

Åhhh hon är en riktig liten hjärtevärmare, så underbart vacker! :)

Ann-Louise

mammaxtre sa...

Men vilken bild, vad roligt!

Trevlig helg!

Att vara någons fru sa...

Men viiiilken guldklimp! Jag döör!

Fiffiga Systrar sa...

Gratulerar till en underbart söt liten kisse! Såklart att hon är med på veckans bild!

Hoppas din inspiration kommer tillbaka mer och mer! Känner precis igen det du skriver... men det kommer! När kroppen och huvudet är redo så kommer inspirationen.

Kram Elin - Fiffiga Systrar