...och lite trädgård förstås!


onsdag 12 oktober 2011

Puh.... en shoppingdag!

P
uh, en heldag i Ullared tar verkligen på krafterna. Jobbigt men samtidigt kul.
Redan kl 06:00 åkte jag hemifrån för att vid kvart i sju hämta upp min mor och min syster i grannstaden. Sen styrde färden söderut och prick kl 8 när portarna slogs upp var vi framme. Vältajmat minsann!

Blev det några fynd då?
En del av vårt vardagsrum, dörren ute i hallen går till ena  badrummet. Det är här jag håller till nu när jag målar tv-bänken.

Jo men visst.. men de får jag visa en annan dag när ljuset är med mig.
Men jag kan avslöja att det blev både lite kläder, vackra sjalar (en från Oddly.. hi hi, vilken fantasi på namn), fina scrapbookingpapper, ny lampskärm, fint armband, hårspännen, bokstäver i trä, tofflor mm.
Nu är jag supertrött... kände mig nära på trafikfarlig sista biten hem.. usch. Men nu är det mesta upppackat och jag och katterna tar en paus i soffan innan läggdags.

Kram till er alla som tittar in och snart helg igen! Tjoho!

3 kommentarer:

Ninnis sa...

Vilken härlig dag du verkar haft...och fynd är alltid trevligt

Kram Ninni

Fru Elin sa...

Verkar som en helt underbar dag!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram Elin

Lyckligapraliner sa...

Hej! Jag har varit på Ullared några gånger och oj vad jag handlade. Kom hem med 500 st tops :)) Och massor av annat också förstås.

Vad fint det är med "Plättar i luften" i den höga krukan och ljusstaken där bakom. Ser ut som cement, fast det är det väl inte.

Ljusstakarna du sprayat vita blev verkligen mycket snygga också. Ha en fortsatt trevlig vecka och mys med små kissekatterna :)

Ann-Louise