...och lite trädgård förstås!


onsdag 23 november 2011

Lill-lördag med lite shopping

Hej på er!
Lite mer än halva arbetsveckan är gjord, vilket är superskönt. Just nu sitter jag här i fåtöljen och njuter av lugnet. Katterna sover och sambon är i en annan del av huset eftersom jag tittar på bönderna på tv'n. Skön avkoppling... :)

Tidigare idag var jag i Göteborg för det årliga besöket hos tandläkaren. Och när man varit där så är man väl värd en belöning, eller hur?
Ett kort stopp på Haga Hem och Granit innan dags för hemfärd och två små påsar fick följa med. Lite juligt och lite pyssel.
Tänk när vi bodde i stan (Göteborg alltså) så bodde vi i princip granne med Haga Hem.. vilken lyx. Mitt i stan med nära till allt men ändå skulle jag inte vilja byta tillbaka, jag är en lant-tjej ändå. Hi hi..

Molly på spaning efter fåglar i trädgården.
 Nu ska jag se fortsättningen på böndernas val innan det är dags för den spännande upplösningen på den danska serien Bron.


Inga kommentarer: