...och lite trädgård förstås!


söndag 4 mars 2012

Badrumslyx

A tt unna sig lite lyx i vardagen är guld värt. För min del så behövs inte så mycket för att det ska kännas extra lyxigt.
Tvål från Lilla Bruket har jag sett hos många så nu slog jag till och införskaffade en flaska. Den doftar underbart.
Den lilla porslinsburken är också ny, passar perfekt som förvaring för bomull.

Lilla Bruket tvål, Julias Vita drömmar - Porslinsburk, City Gross
  
Den söta lilla Toilett skylten hade jag sen tidigare. Vanligtvis har jag den liggandes bland lite fint inslagna tvålar på ett fat.

Toilett skylt i porslin, Par Courrier
Ja, lite lyx att förgylla tillvaron med. Mer än så behövs inte...

 

1 kommentar:

Fröken Fräken sa...

Ja, skönt doftande produkter därifrån är jag allt bra sugen på också! Liiite kanske bara för att få den snygga flaskan ;-D