...och lite trädgård förstås!


onsdag 21 mars 2012

Påskpyssel - pyntade ägg

I år har jag inte hunnit med något påskpyssel än och förmodligen hinns inte så mycket mer än att pynta till påsk. Men det gör inte så mycket, får helt enkelt plocka fram mina ägg från tidigare år och njuta av dem igen.

I år firar vi påsk hemma med gäster så nu letar jag efter lite nya roliga recept till påskbuffén. Vi kör ganska enkelt, lite blandat med ägg, sill, lax och paj. Kompletterar med lite pastasallad, köttbullar och omelett. Så har du något kul recept, tipsa mig gärna.


Mina ägg är vanliga färgglada pappägg som jag målat vita och dekorerat med lite tyg, band, fjädrar och bling-bling.


Lätt att göra och fina för ögat (enligt mig).



♥ Må så gott och hoppas solen skiner lika mycket hos er som den gjorde hos oss idag! Love it! ♥

1 kommentar:

Beas sa...

Finfina ägg! Vad pyssligt! :-)