...och lite trädgård förstås!


lördag 7 april 2012

Glad påsk!

G lad påsk önskar jag dig! Hoppas dagen blir som du hoppas på och att du får äta gott och umgås med nära o kära!
Hos oss skiner solen idag och strax ska vi äta påsklunch med närmsta familjen. Sen blir det chokladtårta och kanske en promenad.


Imorgon åker gästerna hem och då hoppas jag att jag kan vara ute i trädgården lite. Snön som kom igår la sig knappt så gräsmattorna är bara igen och jag njuter. Det finns gott hopp om vår!

 

4 kommentarer:

Marina sa...

Här snöar det i dag, inte i går. Inget kul väder alls alltså men vi har det mysigt här inne med påskgodis och brasa. Det blir lammstek med basilikasås i kväll och påsktårta ska vi också hinna med.

Kram o glad påsk!

::fina:: sa...

Glad påsk på dig! Ha en supermysig dag! Gott att ni inte fick mer snö, här är det hemskt! Fast solen skiner iaf vackert idag. Kram!

Unknown sa...

Åh, underbara krokusar :)

Hoppas mina oxå vill komma snart.

Glad Påsk!
Kram Maria

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Glad Påsk från Australien♥