...och lite trädgård förstås!


fredag 29 juni 2012

Hej fredag!

E n vecka kvar att jobba men nedräkningen har definitivt börjat. Härligt!
I tankarna är jag nästan redan på semester.



Imorgon drar vi iväg på bröllop! Ska bli roligt... Så nu ska jag ta och fixa i ordning mina naglar, det blir lite manikyr á la french... inte helt lätt att göra på sig själv men ingen granskar väl mina fingrar så där noggrant... :)

Vackraste bröllopsväskan har jag köpt hos Moas Lovley things.... men den sparar jag till ett annat speciellt tillfälle ;)

Ha det gott mina vänner! Och nu håller vi väl tummarna för lite fint väder igen.

2 kommentarer:

::fina:: sa...

Vilken tjusig väska! Du gör rätt i att spara på den lite :-) Hoppas den franska manikyren gick bra. Hihi, minns att jag skulle ha det på vårt bröllop och det höll på att göra oss båda tokiga! Det gäller ju att vara stadig på handen och har man en randig nagel kan den sabba allt. M skulle hjälpa mig men det gick inte det heller! Men på femtielfte försöker eller så. Och tjusigt blev det, blir lite mallig nu när jag ser det på fotona. Men gör jag om det? Tveksamt! Blev ditt bra? Nyfiken! Kram!

Ullis/Leva på landet sa...

Skönt att du får semester snart. Härligt att få gå på bröllop, var ett tag sedan man var det.....
Kram Ullis