...och lite trädgård förstås!


onsdag 20 juni 2012

Trädgårdssoffa

I bland får man ju en idé och då måste det gå fort från tanke till handling. Känner ni igen er?
Jag kom på att jag bara måste ha en bänk/soffa vid vår entré och nån timme senare hade jag paketet hemma.
Eftersom det kommer från det stora varuhuset och det regnade för fullt så fick montering vänta till igår. Men nu den klar, bara lite piff som ska till men det får jag ta till helgen.





Hoppas sommaren har kommit till er också, här skiner solen för fullt och temperaturen är behaglig.
Två dagar kvar till midsommar! Återkommer så klart med fler inlägg innan dess.... kram!

 

3 kommentarer:

::fina:: sa...

Åh vad mysigt med en soffa utanför dörren, ser jättefint ut! Och vad fint det blev med nya köksgardinen, jättesöt och passar bra där. Visst är det ljuvligt att få rensa ut saker man inte använder. Jag får sådana tyck några gånger om rået men eftersom vi ska flytta i slutet av året har jag ett sådant ryck mest hela tiden! Ha en jättefin midsommar! Kram, Josefine

Ninnis sa...

Det blev ju toppenbra med den fina soffan vid entren...=)

Ha det bra !

Kram Ninni

Hem och Lycka sa...

Blev jättebra, ser ut som den alltid stått där! Och vilken underbar rabatt och fägring.. Har samma soffa i vår trädgårdstäppa och är väldigt nöjd med den. Kram Mia