...och lite trädgård förstås!


lördag 27 oktober 2012

Dagens

Hej på er och hej ljuvliga lördag! Idag tog jag sovmorgon för första gången på länge.. sov till 07:40 och det är länge för mig.. Superskönt!
Hoppas ni inte trott att jag gett upp bloggandet.. jag som skrev i måndags att denna veckan skulle det bli fler inlägg... så blev det tyvärr inte. Har dels varit gräsänka hela veckan och varit såå trött. Igår kom maken hem igen så nu ska vi njuta av en mysig lördag!

Onsdagens lediga dag och tur till Ullared gjorde mig något fattigare men mycket gladare. Köpte så mycket fina saker.
Har inte hunnit fota dem än men jag lovar att återkomma med en liten rapport.


Vy från vardagsrummet till köket. Jag älskar våra nya köksstolar som jag visat förut, så fina och faktiskt riktigt bekväma.
Och ja, våra katter får lov att vara på köksbordet (tyvärr). Svårt att hindra dom när de kan hoppa dit själva. ♥


Önskar er alla en fin lördag!
Strax ska vi bege oss ut i kylan, inatt var det flera minusgrader och de första snökornen såg jag i torsdags. Hua!

4 kommentarer:

Jenny sa...

Katter gör inte alltid som man vill ... Det är som att de tycker att det är deras hus, och vi andra råkar liksom bara vara där vi också. Och det får vi väl vara eftersom vi ger dem mat, ha ha. Våra katter får gärna ligga i våra sängar och alla möbler, men på bord och köksbänkar är det förbjudet för dem att vara.

Kram,
Jenny

::fina:: sa...

Hjälp, en katt på bordet! :-) Pebbles får inte vara på borden så hon låter i alla fall bli när vi ser på ;-) det låter som om du haft en fin tur till Ullared, kul med nya fynd. När jag ser ditt köksbord längtar jag så tills vi har ett. Snart... Ha en mysig lördagskväll med maken hemma igen! Kram!

Smultron på ett strå sa...

Spännande att få se vad du har hittat för fint på din utflykt till Ullared! Det är lätt att vara optimistisk under helgerna när det gäller vad man ska hinna i veckorna, sen blir det inte alltid som man tänkt sej! //kram maria

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Så kan det bli med bloggandet ! :)
fint ! :)
Kul med Ullared. Har aldrig varit där än..

Ha nu en fin söndag ! Kram