...och lite trädgård förstås!


torsdag 8 november 2012

Tematorsdag ‖ Sovrum

Dagens tema är sovrum i Fabriken. Vårt sovrum är inte så stort, så det är inget drömsovrum för mig men det fyller sin funktion.
Vi har en ganska stor byrå som sväljer mycket kläder och precis till höger om den så är dörren in till klädkammaren. Praktiskt att ha allt på ett ställe, även om jag helst hade velat ha en walk-in-closet :)
Så här ser det ut på byrån just nu. En liten tomteflicka i vitt får stå framme året om då jag inte tycker den är så "julig".


Och i en av skålarna ryms en del julkulor, som också får vara framme året runt. Så länge det inte är rött så tycker jag det är ok...


På min sida av sängen har jag satt upp en knoppbräda där jag förut hängde en fin klänning/tunika men den fick jag ta bort tillfälligt för våra ♥ två nyfikna katters ♥ skull... så nu hänger där bara en tom men fin galge.


Det var allt från mig idag.
Imorgon är det fredag, såå skönt! Ett besök hos frisören är inbokat på eftermiddagen, en bra start på helgen.

Ha det fint!

3 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Fina bilder, kram

::fina:: sa...

Så vackert. Det ser så harmoniskt ut. Och romantiskt! Hihi känner igen det där med nyfikna katter. Pebbles är anledningen till att vi inte har några gardiner i vardagsrummet längre. Haha. Glömmer aldrig när det var dags att åka till kyrkan på bröllopsdagen och hon SLÄNGDE sig med klorna på brudklänningen där bak! Nu kan man ju skratta åt det... :-) kram!

millandante sa...

Så fint!! Här är en till som haft några silverkulor framme hela året...:) Fint!