...och lite trädgård förstås!


tisdag 22 januari 2013

Fotokurs

Nu har jag anmält mig till en fotokurs! Jag vill ta mitt fotograferande till en ny nivå, lära mig mer om manuella inställningar och få lite nya idéer och inspiration.
Och förhoppningsvis träffa likasinnade som man kan utbyta tankar och funderingar med.

Kursen heter Digitalt foto för ovana fotografer och man träffas fem gånger varav en gång är en fotopromenad utomhus.


Det ska bli väldigt roligt och lärorikt hoppas jag! Och också något att bryta av vardagen med nu innan trädgårdssäsongen tar vid.
Happy happy!

Så om ett par månader hoppas jag att jag är en bättre fotograf och att ni får njuta av bättre bilder här på bloggen ;)

6 kommentarer:

::fina:: sa...

Åh vad kul! Det låter som en liksom lagomkurs och perfekt så här års. Ska blir roligt att se ännu mer fina bilder av dig - för de är fina redan nu :-) kram!

Marina sa...

Låter som kursen jag gick förra våren. Det var kul och nyttigt.

Lycka till!

Kram

Huset bakom lindarna sa...

Då kommer du att vara proffsfotograf när du avslutat den kursen, så fina foton som du redan tar! Kram/Finas mammis

Tidsmästarinnan sa...

tjohooo vad roligt! Jag vill också! Hoppas på många bilder från din kurs, det där med fotopromenad lät också väldigt kul.
Kram
Susanne

Lena/isklockan sa...

Vad kul att gå på en fotokurs. Vill så gärna det jag med men det finns inga här där jag bor.

Kram

Laila sa...

Heja dig! Jag har tänkt så länge att man borde gå en... Å på den vägen är det än!