...och lite trädgård förstås!


onsdag 23 januari 2013

I mitt vitrinskåp...

Mitt vitrinskåp är tämligen fullt... och inget har jag att rensa bort heller. På nedersta hyllan i skåpet förvaras drycker av lite ädlare karaktär.
Denna hylla ska nu maken rensa ut (dvs inte dricka upp utan hälla ut det som är utgånget eller bara småslattar kvar).
När den hyllan är tom är det som gjort för mig... att fylla ut med mer av "mina" ting... eller?





Trevligt lyxproblem... jag vet.

Halva arbetsveckan gjord och imorgon ska vi boka sommarsemestern. Härligt!

7 kommentarer:

Det Vita Drömhuset sa...

Så mycket fint! :)

Kram Åse

::fina:: sa...

Så vackra ting och ljuvliga nyanser. Ja, fyll skåpet men ännu mer vackra saker, gör det nu! Det är något särskilt med vitrinskåp. Och att samla sina vackraste saker på en plats är ju så härligt. Åh boka sommarsemestern - lycka! Kram!

Ninnis sa...

Underbara vackra ting som betyder glädje är viktigt att omge sig med... livskvallite...!!!

Kram Ninni

Huset bakom lindarna sa...

Såå fina saker du har, ibland skulle jag vilja byta bort allt mitt gamla jag har till fint nytt!
Kram/finas mammis

Hanna sa...

Ha en fin kväll!
Kram
Hanna

Rosor och ruiner sa...

Vad mycket fint du har i skåpet, och mer får det snart plats, härligt =)
Vad roligt med fotokurs, det skulle jag också vilja gå på, det finns ju så mycket att lära!

Fru Elin sa...

Jättemycket fint!!
Kram Elin