...och lite trädgård förstås!


lördag 5 januari 2013

Lördagsmys i sängen

Godmorgon alla sköna!
Lördag idag och dimman ligger tät över fälten här hos oss. Fortfarande mörkt ute och jag går omkring och myser lite.

Idag känner jag för lite pyssel eller bakning... kanske dags att svänga ihop några cupcakes så jag får prova min nya sprits jag fick i julklapp. Hur som helst blir det en mysig inomhus-dag, kanske en kort promenad också.


Mina två lurvbollar i sängen...de älskar att ligga och sova vid min fotända. Tätt tätt intill varandra... så mysigt så.



Ha en underbar lördag!

7 kommentarer:

Huset bakom lindarna sa...

Man blir både glad och avstressad av en sovande katt, här blir det ju dubbel effekt. Helt underbara djur!
Kram/Finas mammis

Fröken Tindra sa...

Det där ser ju mer än lovligt mysigt ut! Vilka vackra katter du har!
Hoppas att du fått bakat eller pysslat. Jag har bakat två omgångar cupcakes de senaste dagarna. Det är så kul. Och gott!
Ha en skön kväll!
Kram!

Karin - Mina Rum sa...

Om du använder spritsen, och tycker att den är kanonbra, får du gärna berätta var den kommer ifrån. Jag är på jakt efter en bra och rymlig sprits, men det är inte helt enkelt.

Hoppas du haft en skön lördag. Kram!

::fina:: sa...

Åh vad ljuvliga de är. Jag blir lika glad varenda gång jag ser dina missar. Men att ni hade så trist väder idag - vi hade strålande sol (som avslöjade alla katthår på parketten och ledde till en städdag). Hoppas ni haft det riktigt mysigt idag och att det blev några mumsiga cupcakes! Kram!

Ann-Louise sa...

Åh de är ju bara för ljuvlig. Om vi inte var allergiska hade det blivit precis en sån där värmande lurvis :)

Ann-Louise

VisaLiza sa...

Så underbart med katter. Vilka otroligt tjusiga missar du har :) Liza

Jenny sa...

Men vilken härlig bild! Vad roligt att de vill ligga intill varandra, våra katter vill helst ha flera meter mellan varandra.

Kram,
Jenny