...och lite trädgård förstås!


tisdag 11 juni 2013

Blommande balkong

H
ej! Hoppas ni alla mår bra och njuter av sommaren och förhoppningsvis lite sol också.
Själv njuter jag speciellt av sommaren. Förra veckan var vi på semester. Denna gång blev det vandring i de Österrikiska alperna. Helt underbart! 
En aktiv semester, fullspäckat schema men så kul och lärorikt. 
Vi vandrade mellan 5-6 timmar per dag (inklusive lunch) så mycket motion blev det men även en hel del god mat så det jämnade nog ut sig. 
En hel del vandring gick i djup snö... lite annorlunda så här i juni. 

Vi hann även med ett besök till Venedig. En stad som jag haft på min måste-besöka-en-gång-i-livet-lista. Gondoltur inkluderat.
Är så nöjd med semestern  och det kändes skönt att åka bort och ladda lite ny energi som behövs de sista veckorna på jobbet innan "riktiga" semestern tar vid. 


En bild från Venedig och alla dess blommande balkonger. Vackert med blandningen av rött och rosa.

Må så gott!

3 kommentarer:

MINA TVÅ HEM sa...

Vilka ljuvliga balkonger med sina enorma blommor. Sååå vackert!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

::fina:: sa...

Vilken vacker bild! Ja de är underbara sådana där prunkande balkonger! Vad härligt att ni redan fått lite försmak på sommar och semester. Det är inte alls dumt! Hoppas nu vi får en riktigt härlig sommar! Kram!

VisaLiza sa...

Venedig står högt uppe på min önskelista också. Känns som en stad som man måste ha besökt i alla fall en gång. Låter som du har haft en riktigt härlig semester. Liza