...och lite trädgård förstås!


tisdag 25 juni 2013

Något nytt till köket

I
ngen semester för mig än på 13 arbetsdagar, nedräkningen har dock börjat. Just nu är det hopplöst hektiskt på jobbet och vissa dagar är jag helt slut i skallen när jag kommer hem så semestern är verkligen efterlängtad.
Ibland känner jag mig som en fågelmamma med ett bo fullt av ungar som skriker efter mat... ungarna är då mina kollegor och kunder som har trutarna på vid gavel och bara väntar på att jag ska förse dem... hi hi. 


Den här snygga pallen köpte jag i helgen. 
Träpallen jag hade innan fick flytta på sig, eftersom denna passar så mycket bättre i vårt kök.


Ännu mer daggkåpa blev det visst.... men den är ju så fin.

***

Nu ska jag krypa till kojs... kanske det blir ett nytt inlägg imorgon igen. Jag är på G nu :)

2 kommentarer:

Hanna sa...

så vackra bilder.
Kram
Hanna

::fina:: sa...

Ja va kul att du är på G! Underbara bilder, jag gillar vasen! Puss till katterna!