...och lite trädgård förstås!


tisdag 3 september 2013

Hemma bäst

H
emma bäst!
Jag trivs bäst hemma, så enkelt är det.

Idag när jag kom hem från jobbet tog jag och maken med oss kaffekoppen och varsin chokladboll ut i trädgården.
Satte oss i solen på vår nya terass. Helt underbart!
Efter fikat så grävde jag ner ett dussin lökar scilla och småplockade lite. Sen tände jag ett par ljus i lyktorna fastän det inte var mörkt och satte mig i solen. Den här utsikten hade jag då...





Vill inte att sommaren tar slut än... hoppas på många fina sensommar- och höstdagar. Ser framför mig när vi tar en grillning här på terassen eller sitter och sipprar lite vin....

Trädgårdsnjutarkramar till er

4 kommentarer:

Hanna sa...

Fin utsikt.
Ha en bra kväll.
Kram
Hanna

Villa Björkenäs Backen sa...

Så Fin !
Jätte fin uteplats och så fina bilder.
Förstår att du trivs där.
Visst vill man inte riktigt än att sommaren ska ta slut men å andra sidan så har det ju vart en sån fin sommar så den får ju komma också ;)

Ha en fin fortsättning på höstveckan !

Kram

Marina sa...

Det är så underbart att ha det så att man verkligen älskar att vara hemma, att komma hem. Jag känner också så.

Kram

::fina:: sa...

Jag måste bara säga att ni har en fantastiskt vacker trädgård! Förstår att ni är stolta och trivs! Kram till er alla fyra :-)