...och lite trädgård förstås!


onsdag 4 september 2013

Mitt boktips till dig

B
oktips!


Det finns ju som ni vet så otroligt många trädgårdsböcker. Många med användbara tips och goda råd. En bok som blivit en av mina favoriter är inte bok som inte har så mycket av den varan utan mer går på känsla och inspiration.
Jag återvänder många gånger till boken och läser de fina texter om och om igen men framför allt tittar på de vackra bilder.
En trädgårdsmästares väg av Victoria Skoglund är mitt boktips till dig.
Jag följer även Victoria både på blogg och instagram... bilderna är magiskt vackra.


Istället för dumburken är det ganska skönt att slå sig ner i köket, tända lite ljus och bläddra i boken... och samtidigt ha utsikt i sin egen trädgård. 

Drömma, längta, planera....

2 kommentarer:

Marina sa...

Tack!
Jag kommer med boktips av olika slag längre fram mot hösten.

Kram

Linnéa sa...

Aj nej, vad jag ångrar att jag inte köpte boken. Hade godbiten i min hand och satte den tillbaka. Så många böcker så lite tid.
Linnéa